Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ

Η κατάθλιψη είναι μια διαταραχή που επηρεάζει την διάθεση, τις σκέψεις, και συχνά επηρεάζει και το σώμα, και προκαλεί σημαντικές ενοχλήσεις. Πολλοί άνθρωποι έχουν μακροχρόνια κατάθλιψη, αυτό δεν καθιστά το άτομο ανίκανο, αλλά δεν τον αφήνει να αισθάνεται καλά. Κατανοώ και σέβομαι όλους αυτούς τους ανθρώπους που έχουν κατάθλιψη γιατί και εγώ ένας από αυτούς είμαι. Θεωρώ ότι είναι υγιές σήμερα κάποιος να έχει κατάθλιψη με όλα αυτά που ζει και βλέπει γύρω του. Όποιος λέει ότι είναι καλά, και είναι ευτυχισμένος, είναι τυφλός και ηλίθιος. Μπορεί να υπάρχουν ευτυχισμένες στιγμές, ευτυχισμένη ζωή δεν υπάρχει. Πολλοί θα πουν πάλι ότι είμαι πεσιμιστής, και ότι τα βλέπω όλα μαύρα, και ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα, και πρέπει να ελπίζουμε. Όπως έχω γράψει σε προηγούμενα άρθρα μου οι σημερινοί άνθρωποι είναι δούλοι, υποταγμένοι σε κάθε εξουσία, δεν είναι ελεύθεροι, δηλαδή ζουν σε φασιστικό σύστημα, και αποφασίζουν άλλοι για αυτούς, έχουν πλήρη άγνοια για το τι είναι ζωή, και πλήρη φόβο που τους δημιουργεί η θρησκεία τους και τα αφεντικά τους. Πως είναι δυνατόν κάποιος να βλέπει την αλήθεια, και να καταλαβαίνει ότι αυτό που ζει δεν είναι η αληθινή ζωή, αλλά είναι βαρβαρότητα, και βιασμός της προσωπικότητας του, και να είναι καλά. Έτσι καταλήγει στην μοναξιά, στην κατάθλιψη, και φυσικά στο περιθώριο. Ο μεγάλος σκηνοθέτης woody Allen, έδωσε συνέντευξη για την τελευταία του ταινία και είπε ότι η ζωή είναι άσχημη, βάρβαρη, και αυτό που ζούμε είναι ένας εφιάλτης, δηλαδή ένα τίποτα. Αυτός ξέρει την αλήθεια, τουλάχιστον αυτός δημιουργεί, εμείς τι κάνουμε? Απλά παράγουμε καταναλώνουμε και διονίζουμε το είδος, και περιμένουμε την στιγμή του θανάτου μας. Όλοι οι καταθλιπτικοί άνθρωποι αρχίζουν από την μοναξιά, βλέποντας την δήθεν ευτυχία των άλλων ανθρώπων (εγώ το ονομάζω τεχνητή ευτυχία) και ξέροντας ότι με το να έχεις πολλά καταναλωτικά αγαθά, γιατί οι σημερινοί άνθρωποι μόνο για τα καταναλωτικά αγαθά ενδιαφέρονται, και με τίποτα άλλο, αναγκαστικά οι άλλοι δεν θα τους δέχονται, και μάλιστα θα τους θεωρούν παράξενους και περιέργους. Καταλαβαίνετε πόσο έχουν απαλλοτριωθεί οι σημερινοί άνθρωποι. Το επόμενο στάδιο της μοναξιάς είναι η κατάθλιψη. Όταν ο άνθρωπος μένει πολύ καιρό μόνος αρχίζει και φρικάρει, και καταλαβαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά, και τότε αρχίζει η κατάθλιψη. Αισθάνεται πόνο στην ψυχή του, τα βλέπει όλα μαύρα, κλείνετε στον εαυτό του, βλέπει ότι είναι διαφορετικός, και μισεί την τεχνητή ευτυχία των άλλων. Όλοι οι άνθρωποι νομίζουν ότι αυτός έχει πρόβλημα. Εγώ προσωπικά αυτούς τους ανθρώπους που έχουν κατάθλιψη τους θεωρώ υγιείς, και ξέρουν την πραγματικότητα, και την ξευτίλα της ζωής που ζείτε. Το επόμενο στάδιο είναι η παράνοια. Όταν φτάσεις στην παράνοια αρχίζει και το μίσος. Αρχίζεις και μισείς τους ανθρώπους, μισείς το σύστημα (αυτό το βρίσκω πολύ θετικό) και φυσικά μισείς την ζωή. Βλέπουν τους άλλους ανθρώπους να κάνουν οικογένεια και νομίζουν ότι είναι ευτυχισμένοι, αλλά όλα είναι ένας συμβιβασμός, γιατί οι σημερινοί γάμοι είναι τι έχεις και τι μου δίνεις, δηλαδή οι γάμοι και οι σχέσεις γίνονται αποκλειστικά για συμφέρον. Στους 10 γάμους οι 6 είναι διαζύγια και οι 4 είναι απλά συμβιβασμός, διαλέξτε εσείς που θέλετε να είστε. Μου κάνει εντύπωση ότι όλοι κάνουν και παιδιά. Μπορείτε να μου πείτε σε τι κόσμο θα ζήσουν? Και τι μέλλον έχουν. Ο μεγάλος δάσκαλος Κάρολος Δαρβίνος είχε γράψει στο βιβλίο του η καταγωγή του ανθρώπου, ότι έδινε λίγη μπύρα στους πιθήκους, και αυτό τους ευχαριστούσε. Μια μέρα τους έδωσε ουίσκι, ήπιε λίγο ο πίθηκος και έφυγε τρέχοντας. Όταν ο Δαρβίνος έδειχνε το μπουκάλι με το ουίσκι ο πίθηκος έφυγε πάλι τρέχοντας. Εσάς που σας πηδάει η κάθε εξουσία, που σας κάνει ότι θέλει χωρίς να σας ρωτήσει, και εσείς τα δέχεστε αυτά χωρίς καμία διαμαρτυρία. Σας ρωτάω λοιπόν, αφού τα δέχεστε όλα είστε υγιής? Όχι βέβαια. Αυτοί που έχουν κατάθλιψη είναι υγιής, γιατί έχουν δει την αλήθεια, και δεν δέχονται να γίνουν μέρος του συστήματος, και να γίνουν δούλοι, και συνυπεύθυνοι στον βιασμό του ανθρώπου. Άραγε υπάρχουν άνθρωποι σήμερα η μόνο πιόνια και ανθρωπάκια. Σας προτείνω να διαβάσετε το βιβλίο του βίλμεντ ράιχ (μαθητή του froyd) άκου ανθρωπάκο, και θα μάθετε την αλήθεια. Από όλα τα στάδια που περιγραφώ έχω περάσει και εγώ, και δεν με πειράζει η απόλυτη μοναξιά, και η κατάθλιψη που έχω, και ότι δεν έχω ούτε έναν πραγματικό φίλο. Οι αρχαίοι έλληνες έλεγαν, ο φίλος τον φίλο στον κίνδυνο γνωρίζει. Όταν είχα κάποιο πρόβλημα και χρειαζόμουν κάτι από έναν δήθεν φίλο μου, δεν με ήξερε κανείς, δηλαδή καλυτέρα που είμαι μόνος. Πολλοί θα μου πουν ότι πρέπει να ελπίζουμε σε κάτι για να υπάρχει ζωή, εσείς ξέρω σε τι ελπίζετε, να αγοράσετε καινούργιο αυτοκίνητο, και να βγάλετε καμιά καλή γκόμενα με ωραίο κώλο. Εύχομαι σε όλους να το πετύχετε. Προτείνω σε όλους τους νέους να ακούσουν το τραγούδι των καταπληκτικών joy division με τον φοβερό τραγουδιστή ian Curtis, που αυτοκτόνησε 24 χρονών. Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν θέλουν να ζήσουν αυτό που λέτε εσείς ζωή.                                                                                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου