Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ

Όταν ήμουν έφηβος ήμουν αντιδραστικός και διαφορετικος,μου άρεσε το ροκ και ντυνόμουν με σχισμένα jean ,είχα μακριά μαλλιά .οι άλλοι με κοίταζαν παράξενα και με απέφευγαν .στο λεωφορείο οι γέροι με κοίταζαν παράξενα και μου τράβαγαν τα μαλλιά μου , εγώ τους έβριζα τον Χριστό τους και έφευγαν μακριά . δυστυχώς στην χώρα μας εάν είσαι διαφορετικός δεν γίνεσαι αποδεκτός από την κοινωνία μας . στο τάχι μου έβλεπα πολλούς να κάνουν τον σταυρό τους και τους έλεγα ότι είμαι άθεος μου έλεγαν καλά δεν φοβάσαι κρατάς και τιμόνι ,μερικες γριές κατέβαιναν από το τάχι τόσο μαλακισμένες είναι .πιστεύω ότι τα πράγματα δεν είναι διαφορετικά σήμερα , η κοινωνία μας δεν μπορεί να δεχτεί την διαφορετικότητα . είσαι gay είσαι πόρνη είσαι Αλβανός είσαι μαύρος είσαι λεσβία θα ζεις στο περιθώριο και στην μοναξιά σου .δυστυχώς τα κάγκελα και η κατάρα τις θρησκείας και τις ελληνικής οικογένειας και τα φοβερά ταμπού που υπάρχουν στους έλληνες δεν αφήνουν τους ανθρώπους να ελευθερωθούν .είμαι 52 ετών και δεν μπορούν να με δεχτούν οι έλληνες ακόμη επειδή ακούω ροκ φοράω jean πάντα και σκέπτομαι διαφορετικά .είμαι άθεος και θέλω να είμαι ελεύθερος και να είμαι αυτό που θέλω όχι αυτό που πρέπει .εύχομαι να αγαπάτε και να δέχεστε τους ανθρώπους για αυτό που είναι και όχι για αυτό που θέλατε να είναι ,να βγάλετε τα κάγκελα και να ελευθερωθείτε .όλοι οι άνθρωποι είναι άνθρωποι μην τους μετράτε με τι χρώμα και τι τρόπο σκέψης έχουν μάθετε να σέβεστε την διαφορετικότητα και αφήστε εμένα στην απέραντη μοναξιά μου

2 σχόλια:

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο!
    Δυστυχώς η διαφορετικότητα δεν είναι εύκολα αποδεκτή πουθενά! Νομίζω ότι οφείλεται στην αμορφωσιά. Για να αποδέχεσαι το διαφορετικό και να αναγνωρίζεις ότι μπορείς να συνυπάρχεις μαζί του, πρέπει να διαθέτεις ανοιχτό μυαλό. Το ανοιχτό μυαλό το αποκτάς με την παιδεία (όχι εκπαίδευση) που στην απόκτησή της παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες. Η ουσιαστική παιδεία όμως στη "σύγχρονη" κοινωνία είναι "απαγορευμένος καρπός" Κι αυτό επειδή η παιδεία ξυπνάει τον άνθρωπο και δε συμφέρει... Το σύγχρονη κοινωνία το βάζω σε εισαγωγικά αφού είναι τουλάχιστον αστείο σε μία τόσο αναχρονιστική κοινωνία (διεθνώς) να χρησιμοποιείται αυτός ο όρος.
    Σκέψου το πάντως και αλλιώς... Είναι ωραίο να μπορείς να είσαι ελεύθερος και δεν είναι εύκολο.Θα'θελες να μοιάζεις με όλους τους ηλίθιους που μας περιτριγυρίζουν...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαζί σου κι εγώ!
    Καλύτερα με τους λίγους παρά με τους πολλούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή